Thursday, August 20, 2009

Het kriebelt-It itches

Wat te doen als het te warm is om ook maar te denken aan breiwol en het toch kriebelt? Een goed alternatief: jezelf installeren op tafel temidden van een creatieve chaos,
What to do if the weather is too hot to even think of knitting yarn and it itches though? A good alternative: install yourself as the centerpiece of a creative chaos,


je pels zoveel mogelijk openzetten ter afkoeling,
putting up your coat as much as possible to cool down,


en jezelf verdiepen in de onovertroffen brei-cartoons van Franklin.
and immerse yourself in the unsurpassed knitting cartoons by Franklin.


De rol van de kat bij het breien werd er niet in vergeten:
The role of the cat in knitting matters is shown in a very realistic way:


Niet te missen...
Not to be missed...

4 comments:

toto said...

adorable!

fleegle said...

Laptop read that book too!

Sylvia said...

Hoi! Toevallig kwam ik op je gezellige blog terecht en las dat je in Gent woont. Ik woon zelf in Nederland maar ben met een Gentenaar getrouwd en zodoende komen we vaak in Gent om familie te bezoeken. Helaas kan niemand me leuke adresjes geven voor leuke wol-, stof- en hobbywinkels. Kun jij me hier misschien mee helpen misschien? Zelfs op internet vind ik niet al te veel helaas.

Alvast heel hartelijk en ik blijf je log lezen want ik ben enorm onder de indruk van je prachtige lace breiwerk! Schitterend!!!

MoniqueB. said...

Wonderfull!
Het blijft kriebelen he, dat breibloed. Zodra ik weet dat een project bijna af is, begin ik alvast met zoeken naar een nieuwe impuls!
Lief hoor, zo'n rood harig gezelschap.